"Always kiss me goodnight"

Gjort mig redo för sängen ligger i sängen och det är mörkt i hela lägenheten, ser ingenting förutom data skärmen som lyser upp rummet.. Har slagit igån Sex and the City filmen, den första som låter i bakgrunden.. 
Idag har jag hunnit med att mysa med mamma riktig kvalitets tid! Jobbade på förmiddagen Lunch, hjälpte till lite och så fast det igentligen är min lediga dag. Stjärna Guld för mig? haha. Skämt och sido, Det gäller att ge och ta och mina arbetskamrater och chef är otroligt givmilda och snälla med mig. 
Efter det åkte jag hem och slappade riktigt slappar väder idag, grått regn och kallt. Huvva.. 
Sedan åkte jag och plockade upp min älskade Mamma och vi åkte iväg och åt middag tillsammans på Lilla Bageriet vi satt där och pratade om allt mellan Himmel & Jord som vanligt. Älskar mina samtal med Mamma. Åkte sedan iväg på Second hand där vi båda gjorde fynd, var länge sedan vi gjorde något fynd så det var roligt! ÄR nog som vi båda två konstaterat när vi åkt iväg tomhänta senaste månaderna att vi har nog blivit mättad på allt. 
Åkte sedan hem en sväng efter lämnat av Mamma hemma hos henne, men åkte sedan förbi affären och köpte grädde och mjölk och for till Mamma igen för att dricka vårat kaffe och prata och mysa framför tv:n. Hann även med att gosa med Hjärtebuset Zimba. Ni borde verkligen testa Köp snabb kaffe och koka upp mjölk och grädde och blanda ner kaffet för att sedan använda en liten elvisp så att den blir fluffig blanda även ner lite strö socker så det blir ännu mer sötare. Skit gott och billigt om man vill ha mer än en kaffekopp. 
 
Mamma var i Stockholm i helgen med sin vännina, som var där för att gå på mässa för att beställa hem nya grejer till sin affär. Fick en fin pressent av henne i morse när jag var förbi, en låda i plåt med underbart tryck med blommor och rosor där det stod Love på. Ska nog ha endel av mina smycken där i eller ha den som prydnad för ögonens skull. Älskar tryck med rosor/blommor på. 
 
Fick jätte fina bilder av Q ikväll som han tagit idag i Uppsala, skrattade för mig själv för det var inte 1 eller 2 stycken utan det var 14 stycken bilder på honom och insåg sedan att han är min egna fotomodell. 

Nej nu ska jag släcka ned internet och se lite film för att sedan sova så jag vaknar pigg i morgon. Vaknade flera gånger i natt och på morgonen orolig för att jag skulle ha försovit mig till jobbet. Jag drömde att jag sov till klockan 2 och missat att komma till jobbet i natt, vilket gjorde att jag vaknade och somnade titt som tätt tills jag klev upp i morse.. Imorgon är en ny arbetsdag full dag, men ska bli roligt för att en ny tjej ska jobba med mig som ska in skolas och sådant är alltid roligt. Annars är det mest jag och alla 8 eller 9 killar.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mycolourfulday.blogg.se

Välkommen till mig!

RSS 2.0