Godmorgon

Somnade innan jag ens kommit in genom dörren igår kväll, känner när jag vaknade i morse att jag var nog inte allt den trevligaste tjejen igår kväll mot Q.. Vet inte vad som var igår men det sitter fortfarande kvar! Är så trött! 
Igår gjorde jag inte alls mycket, men var så trött och ville mest av allt bara få sova. Vilket jag gjorde också allt för tidigt. Vi åkte på Bio igår kväll Jag Q & A såg hypnotisören, eller såg och såg jag satt mest med handen för ögonen all the time. Jag har som svårt för filmer som dessa ändå måste jag se dom (?) I alla fall den var bra, riktigt bra är så jäkla roligt att svenska filmer har blivit bättre och bättre! Jag har för övrigt inga problem med svenska filmer, älskar att se dom som alla andra filmer och serier. Men det bästa var A igår det var han som ville vi skulle se den visst sa jag men varnade Q för att jag kanske inte kommer kunna sova, så fel jag hade som sagt var somnade i bilen hem och innan jag kom in genom dörren ;/ I alla fall vi sätter oss på plats och filmen börjar tillslut vi var för en gångs skull i TID, i god TID inte just innan reklamen är slut eller 5 minuter in på filmen.. I alla fall Filmen börjar och då kopplar det för A han skriker högt ÄR DET EN SVENSK FILM? Haha Jag och Q skrattade och sa aaa... 
VAFAN SA NI INTE DET FÖR? Han gillar inte svenska filmer.. Men han gick ut nöjd och sa att det var den bästa svenska film han sett och tyckte den var bra. 
 
Idag ska jag skriva klart lite papper och skicka in lite var stans, Yey... 
Sen får vi se vad som händer idag, jätte tråkigt väder också regn muligt och grått.. 
Inte vackert höst väder med sol och lite kyla ens.. 
Men ska nog gå en promenad senare idag så man får se de vackra färger som finns i skogen och träden och överallt.. 
Kanske borde inhandla lite ljus hit till s home, finns redan en mysig filt här som jag tagit hit för ett tag sedan..
O c h pröva på att ha höst mys känslan som alla snackar om? Måste dock i så fall inhandla en bok också. Haha!
 
Nej ska fixa en kopp kaffe till svepa in den hoppa in i durshen göra mig klar och sedan sätta mig med pappers arbetet för att sedan invänta Q som slutar någon gång idag.. Han som sagt var inte direkt prata med honom så mycket när vi kom hem.. Och i morse gick han så tidigt när jag fortfarande låg däckad.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mycolourfulday.blogg.se

Välkommen till mig!

RSS 2.0