Kärlek & Kaffé

Alltså jag vaknade utvilad och pigg i morse vid halv 7, gick och la mig innan 23 igår och oj så skönt det var! 
Hade dock väldigt svårt att somna så tidigt, men ska försöka vänja mig till något sådant nu för tiden. 
Har varit så sena kvällar nu när jag vart hos Q och så .. Men men.. 
Jag var i Umeå hela förra veckan och faktiskt så gick tiden riktigt fort samtidigt som den inte gjorde det? 
Haha.. Man blir lite vansinnig att vara i ett sådant litet rum som ett student rum faktiskt är. Men samtidigt en skön känsla? I alla fall får se hur det går med lägenheten vi står som tur ordning nummero 2 på.
Har några möten i veckan och Q har visst mycket i skolan, så då passar jag på att vara hemma med Familjen! 
Underbart! 

Har endel pappers jobb att ta i itu med idag, mindre roligt hatar pappers skriv och hålla reda på allt.. För jag är inte så duktig på det.. 
 
I Lördags när jag kom hem så fick jag en Rosa ros med en fin text av mamma, så fint av henne! Självklart Rosa eftersom det är en av mina favorit färger. Förra veckan saknade jag Mamma otroligt mycket, vi är som vana att ses på morgonen med kaffe och surr samtidigt som det är skönt att åka iväg för det är då man känner och ser hur viktigt saker är för en som man kanske inte tänkte på , på det sättet. 
 
Känns faktiskt bättre i hjärtat angående att flytta till Umeå nu när man varit där en stund. Hoppas bara på lägenhet så snabbt som möjligt så man får sina egna saker och större utrymme. 
Idag har jag min gamla bil, Pappa är på jobb i annan ort så jag har bil till Onsdag! Yey! Så skönt nu när vädret är typ regn och storm för det mesta.. Nope ska iväg nu, till Mamma för att sedan åka hem fixa pappershögen och sedan ska vi nog ut på r0ad trip och gå in på alla affärer som finns här.. Haha! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mycolourfulday.blogg.se

Välkommen till mig!

RSS 2.0