Shine like à star

Just hem kommen från Mamma, ska göra mig klar för att bege mig in till stan och fixa lite innan jag ska arbeta. Borde skina som en sol och må bra, men something is wrong.. Måste bara inse att man kan inte må dåligt över framtiden som man ingenting vet av, allt blir bra med tiden och det är ingen ide att gruva sig för något man inte har kontroll över. Q kommer hem på Fredag natt och det blir roligt.. Det spö regnar ute och har jag några regn kläder? Nej icke det och cykel som färdmedel no car, fan vad fort man vänjer sig med vardags lyx som en BIL. Men ångrar icke att den är såld. För igår och i förr går har jag tagit kvälls promenad i över 2 timmar det vänder på den fronten :) Lovley! Skön känsla när man väl kommit igång .. Ha en underbar dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mycolourfulday.blogg.se

Välkommen till mig!

RSS 2.0