Så jävla frustrerande

Alltså jag vet varken ut eller in längre. Jag vet inte vad jag ska göra samtidigt som jag vet vad jag ska göra för jag känner det i magen. Och magkänslan ska man gå efter, samtidigt som man måste ge det ett försök. Fast jag känner redan nu att Nej!! Fick min första panik attack igår, sedan flera år tillbaka inte så jävla skönt. Och känslan är kvar FORTFARANDE och det är as jobbigt, att ha den här klumpen över bröstet och så jävla svårt att andas och paniken som ligger inombords inte Okey. Är skakig i händer och ben och jag väntar .. För jag vet att det kommer att komma, snart alldeles snart när jag minst anar det och det ser jag inte fram emot, samtidigt som jag längtar tills den här känslan försvinner ifrån mitt inre när det mätt och belåten sakta lämnar mig, trött förvirrad och panikslagen. Urs för panik och ångest attacker! Jag känner mig som ett barn jag har inte haft det på flera år, och nu är den här.. :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mycolourfulday.blogg.se

Välkommen till mig!

RSS 2.0