Desperate Housewifes

Sitter och glor på Desperate Housewifes .. Fick låna en väns usb minne som är fylld med avsnitt av desperate housewifes, som jag börjar att följa som går på 5:an på morgonen. Minns när dom började att sända dom avsnitten och jag förstod inte varför folk tyckte att serien var bra. Men som vanligt så förstår jag, när alla andra sett klart.. 
Var samma sak med Sex and the City som jag nu fallit för och inte har något emot att se. 
 
Pratade med Q för en stund sedan, han verkar ha det bra där nere i civilationen. 
Hur som helst ska väl snart börja släcka ned datorn och försöka sova, ska upp tidigt i morgon så jag hinner förbi Mamma innan jag ska iväg till ett möte som jag måste försöka hinna till så fort som möjligt med tanke på alla pappers arbete och kopior som ska göras.. 
 
Imorgon är jag nog bil lös också, min fina lilla vinröda skoda fabia som jag köpte förra vintern. Min första egna bil som jag nu ska sälja vidare. Kommer vara svårt att börja gå överallt igen till jobbet och hem från jobbet nu när jag vant mig att åka 10 minuter innan jag ska börja. Tänk förut hur mycket jag gick, kunde gå till stan till jobbet och på jobbet som innehåller mycket vandring samt hem från jobbet för att sedan gå en kvällspromenad till flygplatsen och hem igen som är typ cirka en mil. Har knappt gått något nu sedan jag skaffade bil . . . 
Varför jag säljer bilen är för att jag ska väl försöka vara i storstaden på veckorna, och då finns det bussar som går titt som tätt, och att parkera bilen i centrum kostar lika mycket om inte mer än vad buss biljetten kostar. 
Pengarna som jag får för bilen ska jag nog spendera ganska snabbt på tandläkaren, ska nog sätta in rels så att jag får min glugg fixad! Det känns skönt att jag äntligen ska ta tag i det problemet som många gånger hindrat mig att vara social och känna mig bekväm. 
Nej nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt eller två och sedan sova ut. 
Hoppas att ni alla har haft en bra dag, och önskar er en god natt sömn. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mycolourfulday.blogg.se

Välkommen till mig!

RSS 2.0