Vinter

Vintern har nog anlänt för att stanna här för i år.. Q och jag åkte tidigt i morse till Umeå, skulle igentligen åkt igår men vi hade inga vinter däck klara fören i morse. Är tillbaka till Umeå och får se vad veckan innehåller är bjuden på par middag imorgon i alla fall :) Helgen umgicks jag typ non stop med Mamma brorsan och syster och det var skönt! Ibland känner jag mig så kluven som tex jag gör idag när jag känner att jag vill vara hemma, jag vill vara nära familj och vänner jag vill vara hemma och sova i min säng.. Det är jobbigt att vara här när man inte har samma umgänge här som hemma och inte har sina egna saker.. Idag är en sådan dag där jag velat vara kvar hemma och fått umgåtts med Mamma och kutat runt byn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mycolourfulday.blogg.se

Välkommen till mig!

RSS 2.0